Táncóra

Online tanácsadás, konzultáció – skype: NLP.trainer

Nagyon elegem van a társkeresésből. Főleg az elmúlt pár év tapasztalataiból van tökéletesen elegem. Mielőtt félreértenél, én nem akarok mindenáron pasit. Önálló, független, jó egzisztenciájú nő vagyok. De szeretnék egy embert, akivel megoszthatnám az életem, akivel társak lehetnénk.
Nyitott vagyok, szívesen találkozom mindenfajta férfiakkal, de úgy tűnik, képtelen vagyok bevonzani a hozzám hasonló típusokat. Azt mondják, elég barátságos vagyok, jó a humorom, de nem igazán szeretek fecsegni üres dolgokról, inkább az intellektuális dolgok érdekelnek. 33 évesen fiatalabbnak nézek ki a koromnál, s elég csinosnak tartanak. Nagyon élvezem a munkám, középvezető vagyok egy bankban, s a fizetésem se rossz.
Szeretek nyílt lapokkal játszani, azt gondolom, az első pár randin illik tisztázni, ki mit vár el, ki mit ad egy kapcsolatba, de sorra rendre azzal találkozom, hogy a pasik vagy kitérnek, vagy nem kevés szarkazmussal vissza dobják a labdát, s nincs folytatás. Azt mondják, túlzottan dominálni akarom őket, én akarok kontrollálni. Pedig én nem csinálok semmit, udvarias vagyok, fogékony rájuk, de mégis nagyon egyedül maradtam.

Ez sajnos sokkal összetettebb dolog, mint azt az ember első pillanatra gondolná. Szóval ne is várj most tőlem könnyű receptet, amolyan aszpirint, mit este pohár vízzel beveszel, s reggelre helyrerázódik a világ. Egyrészt jobb, hat tudatosítod magadba, nagyon megváltoztak a női, ffi szerepek. De a változás jórészt csak a munka világára, kisebb mértékben a társasági helyzetekre vonatkozóan fogadták el a férfiak. Már ha elfogadták. De valahol legbelül még mindig azt a romantikus nőt keresik, aki valamikor a XIX. század végén, XX. század elején tűnt el. S bármilyen furcsa, hosszútávon még a legdinamikusabb, legrámenősebb nők is valahol ezt a romantikus nőt hiányolják önmagukból. Vagy ami lélektanilag majdnem ugyanaz, pont ezt tagadják meg magukban.
Tehát először fedezd fel magadban ezt a romantikus nőt, s ha megtaláltad, keresd meg a helyét az életedben. Nem lesz könnyű, de megoldható.

Ha ügyes vagy, még az is elképzelhető, hogy a másik probléma is magától megoldódik. Megtalálod a megfelelő „randi-stratégiát” ösztönösen is. Egy randevú – első, vagy sokadik – nem üzleti tárgyalás. Vagy pontosabban „üzleti” – de egészen másképpen, s csak másod sorban. Az alap, hogy megmozgat-e benned valamit a másik, vagy sem. Működik-e a kémia, vagy sem. Ha nem, nem. Attól még lehettek barátok, de nem érdemes erőltetni. Ha igen, a következő kérdés, hogy tudsz-e illeszkedni a másik gondolataihoz, kimondott, vagy kimondatlan szavaihoz, tudod-e tovább szőni úgy a beszélgetést, hogy egyre jobban megnyíljon. Össze tudtok-e hangolódni. Ez olyan, mint a tánc. Bár a férfi vezet, de a nő irányít. S ehhez a tánchoz jó, ha van egy „romantikus nő”, mert csak az tudja előcsalogatni a „romantikus férfit”.

Oszd meg történeted!
nlp.trainer.coach@facebook.com
—————————
https://nlptrainercoach.wordpress.com
Online tanácsadás, konzultáció – skype: NLP.trainer

Leave a comment